Min julafton!

ojojojoj...nu e det dålig uppdatering här igen, men jag hoppas ni haft lika fullt upp som jag och inte märkt det ;)

Julafton firade jag i vilket fall på/i (jag har fortfarande ingen aning hur man säger???) Tyresö hos min bror Thomas och hans Mia.


Julbordet va fullt med svensk/finsk mat o

under granen låg det ett ton julklappar...

Ett under att det kan va så mycke julklappar fast det inte e några barn med i bilden...

ÄN! näste jul finns det en liten tjej med!

Jag fick hur mycke julklappar som hellst!!!

Det va så kul. Den handväskan fr lollipop spana jag in varje dag när vi va i spanien i augusti. Men jag va för snål för att köpa den. Men trots att jag inte köpte den, så kunde jag inte låta bli att trycka näsan mot skyltföstret varje dag o stirra pp den, för jag tyckte ju den va så fin! Och tydligen har mamma köpt den i smyg, o så fick jag den nu! Snacka om att kunna hålla en hemlis, inget för mig haha

Min mormor är 92 år och lyckades hålla igång hela kvällen!

Sedan tog vi en taxi hem...efter det åkte jag o hristian till mariatorget. Där mötte vi upp Anders o Calle, drack öl o prata om julklapparna!!!

GOD JUL!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0