Naglarna!

Nu är naglarna nyfixade och dekorerade exakt efter min smak!





Gillar du inte det? Då gillar inte jag dig! haha



Testade ett nytt ställe (flytta fr Haninge, har haft öppet två veckor). Bara asiater som jobbar (dom kan det här BÄST!!! haha). Stället heter Nails Center och ligger på Renstiernasgatan 26.

Jag va inte ett dugg nöjd med hur mina naglar va tidigare, gått till många klåpare ett tag nu. Hade gele fr creative, men va trött på det. Så nu satte dom på en ny gele som kommit i pulverform. Såg ut som akryl i mina ögon..jag påpekade såklart det, o då visade hon mig skillnaden! haha

Bortagning av allt gammalt matreal, på med nytt, o maffig dekoration som fan på alla naglar: notan sluta på 650 kr, mycket bra! Gå dit! Eller köp present kort dit till någon du tycker om. Dom har även fotvård..

Kommentarer
Postat av: Anja

Skisnyggt!!!! Men gelé i pulver form...what??

2009-01-03 @ 02:20:51
URL: http://nagelterapeut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0