Så ser min lördag ut!

Idag ska jag ut o shoppa massa julklappar tillsammans med Emelie och Tirre!

Linda fyller år och ska firas hemma hos Magnus, om jag hinner ska ja svänga förbi där också...

Mamma kom hem fr Thailand i torsdags, hon hade md sig massa orkidér, men tyvärre kunnde jag inte ta emot några. Finns liksom ingen plats här me alla kartonger! Hon va såklart jätte nyfiken på lägenheten och kom förbi och titta igår efter jobbet. Hon tyckte den va jätte fin och gav ett nytt inrednings förslag som jag och Christian fastna för direkt. Att bya plats på tv´n och soffan. Det låter så lite, men vi hade inte haft en tanke på det. ch det skulle nog gör lägenheten större, och ännu finare!

Nu måste jag dra fram lite kläder ur alla ikea kassar o kolla upp var jag ska möte tjejerna!

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Lindsay

Tack för att du kom :) Hoppas att vi kan ha en spelkväll eller nåt liknande igen nu när vi bor så nära.



Kramis

2008-12-21 @ 12:02:17
Postat av: TIRRELICIUS

Det var gott men MONGO-lisk mat.

Och bra service.. :/

Föressten, tog ni springnota?

2008-12-21 @ 14:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0