snor och flytt!!!

Fy va jag mår blä...

snoret rinner och jag står och trycker ner alla mina kläder i plastsäckar...Vi har tre flyttkartonger kvar, Christian påstår att det räcker men jag känner mig mycket tveksam till det... äh, det löser sig...

På lördag ska vi flytta, gud va skönt det ska bli när den här röran är avklarad! Jag trodde att det inte va speciellt svårt eller jobbigt att flytta. Men det är ju ett h-lvete! Att flytten dessutom blev försenad två veckor gjode det ju inte bättre!

Men nu ska jag inte va sånn, jag är jätte glad åt att det äntligen blir av! Det ska bli så otroligt skönt! Och efterssom vi flyttar på självaste Lucia, så är självklart kompisarna mutade med öl/cider/vin...haha u duktigare man lyfter, ju mer har du rätt att dricka sedan! Har jag inte ringt dig än? Ring mig...jag har samma nummer som jag haft de senaste 10 åren!

Hoppas på att flytten går snabbt och smärtfritt, sen blir det fest!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

lycka till med flytten..och hopas ni kommer trivas i det nya! kram

2008-12-10 @ 08:57:49
URL: http://ermikaela.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet

då är vi två för jag rent av älskar dom skorna :D

2008-12-10 @ 10:18:16
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0