5 snabba!

5 snabba fr blogg.se


1.
Vad tycker du om att årets julklapp är en upplevelse?
2. Om du visste att du skulle få en upplevelse "under granen" - vad skulle du då helst vilja ha?
3. Har du sett några tecken på att konsumtionen skulle ha minskat i år?
4. Vad står högst på din önskelista i år?
5. Har du planer på att ge bort en upplevelse i julklapp?

1. Jag tycker det är jätte kul. På Åhléns kan man köpa något som kallas för en "Bongo" (tror banne mig det hette så), Och det är massor med upplevelser i olika pris klasser. Jag älskar att ge bort dessa i present. Det blir inte fel!
2. haha En lyx weekend på ett varmt ställe...haha skämt o sido. Men kanske något som utmanar mina rädslor, typ bungy jump, fast jag skulle ju lätt bajsa på mig!
3. Ja, jag har inte handlat nått speciellt pga flytt så jag förstår att försäljningen gått i backen ordentligt! haha...nej det har jag inte!
4. En rosa laptop!
5. nja...inga planer alls just nu om jag ska vara ärlig!

Kommentarer
Postat av: Göteborgsflikka (: <3

Hon frågade :)

2008-11-28 @ 16:44:15
URL: http://goteborgsflikka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0