En trevlig fredagskväll!

Igår va jag(och flera andra fr mitt jobb) hemma hos Inga(en kollega) och åt mat och drack en massa vin! :)

Det va jätte trevligt och precis vad vi behövde!

Innan vi åkte hem till Inga så hängde jag och maria i varenda butik på götgatsbacken. Gina där är ju absolut den bästa! Hittade en svart kjol med en söt topp till. Tänkte ha det när jag åker till pappa imorgon (farsdag), så ni får se bilder då. Hoppas bara det passar, jag har inte prövat kläderna än!

Kom hem vid ett och va då klarvaken! TITTA TAKET...christian sov för länge sedan, han jobbar idag...

Sov till närmare tolv idag. Sitter och funderar på vad jag ska laga för mat idag? Christian är hemma vid sju, så jag har en stund på mig att klura ut något mumsigt...återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0