Jag längtar framåt!

Nu har jag legat hela morgonen på alla fyra för att skura bakom spisen och ugnen...efter detta kan jag verkligen vara säker på en sak, -städtant är inte min framtidsdröm! haha Att städa är verkligen hemskt trist...

Jag vill vara i vår nya lägenhet nu. Jag vill köpa massa fina nya julsaker. Lyssna på julmusik och äta pepparkakor och bjuda över alla vänner och ha kul och fint!
Satte mig vid datorn (man måste få ta en städ-pause) och tänkte ladda ner lite julmusik... Ojojoj, Perter Jöback, du slår allt! haha Fick mig att rysa och längta ännu mer till julen!

Om du inte redan har gjort det, köp (jo visst va? haha) "Jag kommer hem igen till jul"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0