Jag räknar med att bli strypt imorgon...hahah

Idag va det åter måndag...alltid lika tungt att gå till jobbet då man vet att det är som längst kvar till helg igen.

Jag hade med mig alla kakor som va kvar (13 st, va bara 2 som gick åt här hemma). Sandra blev över lycklig och såg sin möjlighet till frukost! haha


Idag va det jag som stängde... Så fort sista barnet gått hem och jag vart själv raffsta jag ihop ett foto-kollage med bilder fr när vi hade Först Hjälpen genomgång förra veckan och gjorde hjärt- och lung räddning.

Detta är du fint dokumenterat och finns att titta på i personalrummet! Jag räknar med att bli stypt imorgon...hehhe


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jasså så man ska hålla sig från personalrummet imorgon då =)

2008-11-03 @ 20:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0