Julbord på Stadshus källaren!

Idag mådde jag mycke bättre, och skönt va det eftersom jag skulle på julbord med familjen idag! Tyvärr mådde inte mormor bra, så hon stanna hemma. Hoppas hon mår bättre imorgon.

Jag hade på mig in nya kjol



Super söt kjol, med knappar fram och rosett där bak. 399 kr på MQ
Body fr Gina

 

Jag, Christian, mamma, Thomas och Mia drack glögg hemma hos mamma först


Jag tycker blåbärs glöggen smaka precis som vanlig glögg!

 

När vi kom till stadshuset blev det mera glögg såklart!



Och massa mat


Fick i mig en snaps också, Hallands fläder såklart (den enda som möjligtvis går att dricka)

Jag och Mia spana in efterrätterna direkt!

 

Ris al´a maltan smakade klister, ostkakan va underbar!

Av någon konstig andledning råka massa godis hoppa ner i min handväska! HOPPSAN! Christian skämdes, inte jag... :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ursöt kjol!!

2008-11-30 @ 23:16:31
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: lindsay

grymt snygg kjol. Me like alot :) Har letat påvarenda j*la MQ butik jag hittat, men den är slut i min stl överallt... typiskt :(

2008-12-03 @ 11:40:28
Postat av: amsibamsi

tack så jätte mycke! Den finns i helsvart också! Den är ganska liten i storleken, tänk på det...så du kanske kan ta en större än vad du tänkt dig!

Massa kramar till alla som ger så fina komplimanger ;) sånt gillar jag! haha

2008-12-07 @ 03:39:38
URL: http://amsibamsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0