Lars är ett skämt!

Äntligen hände det jag så länge väntat på, Lars åkte ut ur Idol! Och lika bra var det...

Han har i flera veckor klagat på allt! På låtvalen, på tävlingens teman, på att han inte vill åka på "loserturné"(nu får han det ändå...hahha)? Att han inte vill vinna tävlingen...och massa mera...

När han åkte ut igår fick han frågorna:

Varför blev du utröstad?
"Jag fick inte tillräckligt många röster, det är bara det"

Vad han lärt sig i idol? Lars svarade

"Att jobba med direktsänd tv och samarbeta med medier. Musikaliskt har jag inte lärt mig ett skit egentligen"

Han har alltså inte lärt sig något nytt om musik som artist?  Anledningen till att Lars inte "fick tillräckligt många röster", kan ju vara att han inte har vidarutvecklats på samma sätt som de andra deltagarna.

Lars är ett skämt...


Kommentarer
Postat av: maria

Hej lilla hjärtat !



Sitter här med familjen och läser din blogg,och lyssnar på världens bästa låt puss på dig.

Pontus o jag har varit ute och åkt "snovris" som han säger det var jätte mysigt. Hoppas du klarar dig utan mig imorgon vi ses ju på em.



Godnatt vännen Halleluja Kram Maria

Postat av: amsibamsi

Åhh jag blir så glad!!!

2008-11-24 @ 20:33:49
URL: http://amsibamsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0