SNÖ!

Idag va vi och fira en av Christians lilla systrar som fyllde nie år! På vägen dit regnade det, och jag hade självklart precis plockat ur "parrat" ur väskan...dumt huvud får hela kroppen lida för...och blöt vart man! Men värre blir det...det snöa när vi hade fikat klart, rejält!!! Somntur va körde Christians pappa oss hem...

Jag som hade hoppats på att jag äntligen skulle få det jag alltid (sen ja börja me högklackat o andra snygga skor) önskat mig. En vinter utan is, snö och slask!!! Men jag kan nog glömma det i år igen!


När jag kom hem fick jag ett sånt där "bak-ryck" (detta har inget med att "skaka-rupa" att göra, utan att baka något farligt onyttigt!) jag hade här om veckan...Bakade en underbar choklad rulltårta, med smörkräm OCH nutella...mmmmm...  Helt otroligt god! Ni får bilder på den och kanske ett recept också om ja orkar skriva ner det idag...annars finns det ju alltid en morgondag! På tal om det, jobb imorn...suck...

Middag dag vart, tro det eller ej, vegetariskt!!! haha Och gott! Det e sant, den kombinationen kan funka. Men inte ofta måste jag tillägga!!!


Pasta med tomat & broccoli sås!
(massa parmesan på det så tänker man inte ens på att kött saknas! haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0