lördag...

Idag stack jag och Christian till Skärholmen när vi vaknat. Tanken var att vi lite smått skulle oss på att köpa julklappar...men så vart det såklart inte! haha Men Christian ena lillasyster fyller år på söndag, så vi hittade en present till henne! Annars vart det Sex & the city filmen till mig, en duffel till Christian (exakt den samma som jag har fr Peak, fast herr modellen såklart!). Jag hittade massa saker på MQ som jag önskar mig i julklapp! (men kom ihåg att den rosa datorn är i toppen! haha)...


MQ 699 kr


Kan ni tänka er något mer perfekt än denna att ha på sig på julafton?
Riktigt söt...men, när kommer nästa tillfälle man kan ha den?



Den är lila (fast den ser brun ut på bilden)! sjuuukt snygg ;)



Men som sagt var, ingen speciell shopping vart det för min del... Jag va hungrig, och fast Christian kände sig stressad så lyckades jag övertala honom till en fika. Jag tog en broccolipaj, o en kaffe...Christian tittar p mig förvånat "mat & kaffe??? Brukar man inte ta kaffe efter maten?"  "jo, men det hinns väl inte med me tanke på hur stressad du e, så jag tar allt i samma veva!"

                            

                            

På bussen tillbaka till Visättra vart det packar me folk...fyfan... När det e så när man åker penndeln brukar jag alltid vänta på nästa tåg... I fredags lät jag tre tåg passera innan det äntligen passade gallorsherna. Pallla ha någons häck upptryckt under näsan på en....

Nu e det dags att fixa mat!!!

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: elizabeth

Älskar din kjol! vet du vad, jag fick den SATC filmen när jag fyllde år.. haha, har typ tjatat om den. Älskar den, så nu kan jag titta på den om och om igen=)

2008-11-16 @ 17:41:13
URL: http://straawberry.devote.se
Postat av: amsibamsi

Men tack gumman!

Filmen är sååå bra!

2008-11-16 @ 18:53:39
URL: http://amsibamsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0