höstdeppig med två finnar!!!!

Känner mig extremt höst deppig...det är så kallt & mörkt...musten bara gick ur mig idag...

Kanske är jag bara trött, eller håller på att bli sjuk (knappast)... Och alla kläder är så fula..då e det illa.... :(



Det som suger mest:
Det konstigaste e att JAG, som väldigt sällan får finnar har fått TVÅ st på ryggen!!! Det är sant! Vissa kanske har svårt att fatta detta men jag känner mig as äcklad av det hela!! Tänk om det fortsätter?
Glöm att jag hänger med till Alanya i sommar me en finne på ryggen! Inte en chans emelie hahha

På tal om emelie så ska jag tille henne på lördag! Eller hem till hennes mamma rättare sagt! Fast om jag har en finne på ryggen så bangar jag...haha


Imorgon har vi planeringsdag på jobbet, ingen barnverksamhet med andra ord! Vi får se hur många som misstar sig o tänker försöka lämna sina barn ändå...spännande! :)
Vi ska få genomgå en första hjälpen utbildning på efter middagen. Jag har gjort det för bara ett år sedan, men det känns as kul att göra om det. Man glömmer så j-ävla snabbt!
Dessutom så råkade jag "döda" en docka sist jag gjorde det, så jag behöver nog lite extra genomgång!



Nu ska jag gå och gräva ner mig så ni slipper se mig...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är inte helt bestämt än. Men jag hoppas : )

2008-10-28 @ 21:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0