maskerad spåningar...

Har precis kollat upp om man får ha skor på maskeraden på lördag, och det får man! Bara dom är torra och hyfsat rena! Det förhöjer ju den ännu redan jätte roliga maskeraden. Med klackar blir ju benen lite hetare! haha


Jag har funderat en del på lösögonfransar... Jag har aldrig testat ha det, har aldrig haft en andledning om jag säger så...skulle va kul at testa nu när man ska på maskerad, behöver ju inte va rädd för att se för översminkad ut om man säger så!
Men jag har ingen som hellst aning om det är svår att sätta på sig det? Tänk om jag tappar den ena (typ i någons glas haha), Är det svårt att hanskas med lösögonfransar?

HELP ME SOMEONE!



Jag får fler läsare för varje dag som går, det gör mig jätte glad!
Kommentera mera snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0