Dagens Middag! o efterrätt

Dagens Outfit blir det inget av idag heller tyvärr, men Dagens Middag kanske skulle va nått?

Thai mat var det ända jag kunde tänka mig idag! haha Paneng Gai, en kyckling gryta med röd curry, realy good! 

Släng dig i väggen Per Moberg..haha

Upplägget var i all hast me tanke på att Idol börjat!
Det blev guld stjärna av Christian ;) haha


Efterrätt: Ni vet va jag gillar att ha i min frys, där e "Smacken" som kom in igår i den!


Dagens testing!


********************************************

Idag va det Lindas sista dag på jobbet...jätte tråkigt. Det tråkigaste va att jag total missade att säga hejdå till henne (hon han smita innan mig, o jag satt i ett rum med några få barn o läste flano-saga)..hoppas hon läser här så jag kan säga "Lycka till me nya jobbet, kommer sakna dig!"

*********************************************

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0