städat undan sommaren

Hemma igen. Jag och Christian åkte till landet igår för att få in alla ute möbler och lägga över plåtarna på poolen.



Tittade lite efter kantareller, men detta va det ända spår jag hittade. Är väl slut på sånt för i år...


Thomas och Mia va med också så det gick fort att få allt gjort. Till lunch hade mamma gjort en kantarell paj som va hur god som hellst! När vi sitter och snackar kommer mamma på att hon inte köpt med nått godis! KATASTROF! Jag kastar mig på hennes öl, och hotar att hem om vi inte åker iväg och köper det! Jag fick som jag ville...jag drack upp mammas öl och så åkte vi och köpte godis och ostbollar! Skälvklart va vi tvugna att slänga ihop en äppelpaj också. Vi hade hela äppelträden fulla, men gick över och pallade grannens äppeln ändå..hans e godare! haha

   



Idag (söndag) har det regnat hela dagen... Vi kom hem i bra tid, så man hann fixa lite hemma... Jag köpte lökar, tazetter och hoppas detta blir fint om ca 2 veckor...  Tant varning I know!

            

Ska slänga ihop någon middag nu..kanske lax, det finns i frysen iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0