En kock i full fart...to creep for me!

Satt och kolla här om dagen på Per Moberg som lagade mat...fan va speciell människa den snubben e! haha

Så fort jag ser han på tv så ser jag "Viggo", ni vet fr Rederiet...han skrämde mig som bara det! Och det gör han tackar fan nu också...

Han snubblar på orden, yrar omkring, tappar tråden, när en vacker harpspelerska dyker upp ("brukar de inte va nakna?"), tappar även kniven i golvet och försöker locka upp den med ett "hopp, hopp", svänger sig med uttryck som "ballabaff", "tjellatjeff", "eftertjofräs" men också "flash o eld i baken", "spraket i klorofyllen", "fluktisering". Han filosoferar över maten, konsten & livet medan han slänger upp "en liten gnutta rimmat fläsk" (sådär 5 kg) på skärbrädan... Jag hatar koriander, medans han får "styva bröstvårtor av doften av koriander"! Dessutom varvar han med att ha händerna i maten, sen upp i håret, sen ner i maten igen...e det bara jag som ser detta som motbjudande?



Tur att vi inte är rumskompisar...haha
smaken är som baken men han är med all säkerhet en grym kock!

Kommentarer
Postat av: elizabeth

Hihi, har oxå en blogg=)

2008-10-07 @ 19:07:59
URL: http://straawberry.devote.se
Postat av: elizabeth

För att få fler kommentarer och besökare, skall du lägga up din blogg på tex. bloggportalen.se. Skriv inlägg och pinga den. dvs att du publicerar den så andra kan se de. Tack,jag älskar min blogg. Men just nu har jag lite torka faktiskt.. haha

2008-10-07 @ 21:59:11
URL: http://straawberry.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0