andra dagen med blogg

Jag fattar ingenting! Jag skrev ett inlägg igår(mitt första), och sparade trodde jag iaf! Nu hittar jag inte det...
Det är ingen idé att föröka att skriva om samma sak, för budskapet kommer nog fram så småningom ändå eftersom jag är en hejjare på att upprepa mig...haha

Inatt har jag näst intill legat sömnlös. Andledningen?
¤ Doris löper. Hon går runt och skriker, hellst i hallen(där ekar det bäst!)

¤ Christian va inte hemma, vilket gjorde att jag blev jätte orolig att någon ska kasta in en brandbomb genom fönstret! haha Jag får oroar mig på tok för ofta för saker som
aldrig kommer att inträffa.

¤ Jag va ledsen att jag inte fattade nått om bloggen o hur ja skulle göra för att den skulle bli fin...men idag har jag faktiskt lyckats få den rosa, så det blir nog bra fet här. Krävs bara en hel del tid o att man vågar testa trycka lite på knapparna...

Nu ska jag försöka fixa lite bilder på startsida, och jag hoppas för guds skull att detta inlägg sparas!

                                                                              Hon e söt när hon är tyst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0