Ett fynd

Fy attan va kallt det va imorse när ja skulle till jobbet, och mörkt! Dags att ta fram vantar.

Börjar med att hålla det ja lovat om naglarna så e det ur världen...

svart me blått glitter
tycker dom blev ganska så läckra om ja får säga det själv ;)


I söndags städade jag ju ur hela garderoben, o rensa ut två stora papperskassar me kläder(glöm att ja tänker kasta dom, de får bara inte plats just nu o det e ej säsong för de flesta av plaggen)
När jag gjorde detta hitta jag en jätte fin kofta (som ja btw fick komplimanger för idag på jobbet :) ), jag hade helt glömt att jag hade den! När ja berätta det för emelie hade hon full koll på va det va för en kofta. Hon va tydligen me o köpte den i våras, o jag sa att jag skulle andvända den en massa! Kanske blir läge för det nu när jag funnit den! Vilket klipp...

     
                                                                  
Härligt röd i fejjan efter solningen...

Idag fyllde en kollega 50år på jobbet, så det blev tårta på rasten. Me like! Hon fick presentkort på spa av oss, hoppas hon gillar sånt! Jag ögnade igenom broschyren till spa´t  imorse, o längtade galet att få komma till Hasseludden och njuta...men nått sånt har jag inte planerat för tillfället. Men man kan väl få drömma lite granna...haha

Gjorde lasagne direkt när ja kom innanför dörren...


                                             mumsig va?

Om jag skulle välja en maträtt jag skulle vara tvungen att äta resten av livet så tror ja banne mig att lasagne vinner! Iaf om jag har gjort den...haha...Inte någon läbbig vegetarisk lasagne! Det är ingen riktig lasagne om den inte en gång har skrikit! :)

Dags att duscha o äta!


Kommentarer
Postat av: Slemeli

fan jag älskar redan din blogg : )

du har liksom det som krävs för att det ska bli roligt att läsa

jobbigt att du måste köpa för stora vantar för att naglarna ska få plats bara. hahahaha ;p

2008-09-30 @ 21:16:13
Postat av: Anonym

haha du e snäll du gumman! Så jag kan säga upp mig snart o tjäna pengar på det här menar du? haha

nä...behöver inte köpa för stora vantar. Däremot hackar naglarna sönder dom på fingerspetsarna! typ...eller nått...haha

2008-10-01 @ 19:13:56
URL: http://amsibamsi.blogg.se/
Postat av: Vegatarian

Du är en riktig kossa. DU borde skrika.

2008-10-05 @ 01:32:32
Postat av: amsibamsi

nja...skulle du ändra din veganmat o våga dig på att smaka en "lasagna alá amsibamsi"? haha Tror jag skulle smaka bittert och göra dig ännu mer butter...

2008-10-05 @ 14:47:12
URL: http://amsibamsi.blogg.se/
Postat av: Emelie

HAHAHAHAHA

kul att en vegeterian inte ens kan stava till vegeterian

amsi. kan du inte skrika lite. du är ju en riktig kossa. muuu

2008-10-05 @ 14:57:49
Postat av: amsibamsi

va kul att jag inte reagera på det måste va för att jag faktiskt stavar som e riktig KOSSA...muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu hahha

2008-10-05 @ 15:19:37
URL: http://amsibamsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0