Så va det måndag igen!

Dagen gick faktiskt ganska smärtfritt, trots att det va måndag! Jag stänger på måndagar så det brukar kännas ganska långdraget. Men för omväxlings skull va ingen sjuk, inte ens något barn på min avdelning(ovanlig, brukar alltid va någon ledig el sjuk)!
Det va härligt väder och vi gick till skogen och samlande höstlöv. Jag hade på mig min nya stickade tröja och blåa hello kitty stumpor som fick mig att le varje gång ja tittade ner på dom..haha...lite larvigt, men ja, sånn e jag! :)

Imorse gick ja till jobbet fr stuvsta, o på vägen hem gick ja samma väg! Det ska föreställa att jag e duktig när ja gör detta! Jag e nämligen ingenting för att röra på mig, och behöver verkligen göra någonting åt detta. Så det va bra! haha Det tar 25 min om någon undrar...haha

Middag idag består av två leverpastej mackor me gurka..chrille jobbar sent den här veckan, då blir det inte mycke av att ja ställer mig o lagar mat. Men imorgon ska jag göra lasagne har ja tänkt mig. Lätta att värma på så ja kan äta det resten av veckan, bra där ;)

Kanske man ska ta o måla om naglarna nu, skulle behöva fila ner dom en bit...vilka färger tro?
Imorgon måste ja gå o sola så man slipper tyna bort i höst mörkret, slutar fyra då så det blir perfekt!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0