Måndag är avklarad

Då är måndag avklarad, känns alltid bättre så! Va underbart väder och efter jobbet tog jag o Michaela med oss filtar o satte oss på berget vid högalidskyrkan o smyg solade. Tror tyvärr inte solen tog speciellt mycke, men vi satt där i 2 timmar så lite mindre likblek kanske man e!
När jag kom hem stod det pommes, fläskfilé o bea på menyn! åh va gott det va. Tänk va Christian kan laga god mat bara han vill!

Såg i "söder tidningen" att det va kanon pris på playstation 3 på media markt i nacka forum... Jag har länge pratat om att jag vill köpa det...men nacka forum kändes ju sådär, speciellt när det e bra erbjudande Då måste jag typ åka imorgon för att få det innan det tar slut. Det stänger klockan åtta, o jag har personalmöte till 19 imorgon.. Hur gör man då? Jo, jag ringer michaela igen o frågar om hon möjligtvis kan ta me bilen o hon har lust att åka dit? Hon ställer upp utan problem! Gud va kul! Hoppas dom inte tar slut!!!

Nu ska jag nog ta fram lite choklad lagom till mitt favoritprogram, CSI.

Ha dé bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0