Rosé premiär

Igår va det dags för den efterlängtade rosé premiären ;) Jag och Michaela drog hem till Rasmus på lilla essingen. Han slängde upp oss på takterrassen innan det blev mörkt och så sjöng vi "Vintern raaasat ut bland fjä..."...okej, det va nog mest jag o kanske lite rasmus som pep lite...  :)


(fler bilder kommer ev efter påsk helgen)

Klänningen köpte jag på rasten igår. Rasmus sa att det är när kvinnor sätter på sig en bordsduk, då blir dom riktigt vackra...höhö....



Igår blev jag faster! Har inte pratat me Thomas o Mia än, bara fått några MMS, o lilltjejen är super söt! Det roliga är att jag ända sedan början sagt att det blir den 9 april, och jag hade rätt! Hoppas man får se henne snart... Något namn finns inte än....

Nu ska jag åka till landet me mamma, men förs ska jag knalla förbi mormor och ge henne ett påskägg! Christian jobbar idag, så han kommer ut på landet iväll... Vi ska grilla och jag hoppas på sol hela helgen....

Nu är jag tok bakis o helt slö i skallen sen igår...men måste faktiskt sätta lite art. Lägga sig i solen o dricka coca cola skulle va toppen nu!

GLAD PÅSK!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Känns inte som att det är dig man ska gratta men kul att du blivit faster. Tror du blir en bra sådan. Kram Veronica

2009-04-10 @ 22:32:41
URL: http://larubsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0