Tänk va lite kaffe kan göra ibland!

Jag är helt snurrig på dagar eftersom min hat-dag (MÅNDAG) bara försvann pust-väck! Istället vart den här dagens förmiddag helt odräglig... Mitt busskort hade gått ur tiden, så jag bestämde mig att knalla till jobbet. Det är inte jobbigt, utan en riktigt perfekt lagom lång väg (tar knappt 30 min). Men den är sååå tråååkig...Dessutom va jag tvungen att knalla på ordentligt, o det va fuktigt som f-an, så jag va lagom härligt små svettig när jag kom fram. Vid dörren mötte jag en skock me ungar som jag skulle ta emot, så nått kaffe blev det inte tal om...min kollega som jag skällde på här om veckan vabbade, så jag bestämde mig kvickt för att gå ut. Det va kallt, o jag väntade bara på att regndropparna skulle falla så jag skulle få ångest över alla gallonisar jag skulle hinna dra på innan mina inskolningar kom!
Men regnet kom inte, men inskolningarna gjorde det...o dom va på samma ruttna humör som jag...dom grät o skrek...blä..(shit va jag överdriver nu för dom lekte faktiskt jätte bra också!) När det väl va rast o jag o jane äntligen fick ses o snacka av oss kom vi fram till att min bajs-dag var hennes toppen-dag...tänk så olika det kan va!

När jag kom in efter rasten hade en snäll kollega satt på kaffe, o otroligt nog....SÅ SLÄPPTE ALLT MITT NEGG DÅ! haha Solen kom fram o jag va världens gladaste som vanligt!
Sen vakna en unge o skrek, vilket utlöste att alla andra också vakna...verkligen onödigt! Men det gjorde inget, jag svävade nu på moln!

Direkt efter mellis sprang jag ut me mina ungar i solen o spela fotboll me mina gamla barn ♥

O nu sitter jag o väntar på att Michaela ska komma hem fr V-rås så hon kan ta en promenad me mig i det underbara vädret!


Kommentarer
Postat av: Dilan Amin

Svar: Helt rätt skrivit :) Jag håller absolut med dig!

2009-04-14 @ 18:24:12
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: mellen - tävling i bloggen

Hej hoppas allt e bra med dig idag??? Du får gärna vara med och tävla om ett träningslinne i min blogg om du vill.. :)

2009-04-14 @ 20:53:59
URL: http://mellen.inc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0