Nacka forum. Åk inte dit hungrig!

Idag va det riktigt kallt, det är så typiskt...bara för att en långhelg närmar sig så blir det sämre väder! Hoppas det blir lite skönare än såhär i helgen iaf! O INGET REGN TACK!

Igår åkte jag, Jane och Michaela till nacka forum o sprang in på media markt efter personal mötet, äntligen har jag mitt Playstation 3!

NACKA FORUM ÄVENTYRET
Nacka forum va jätte fint men vi han tyvärr knappt spana in några affärer innan de stängde... Först o främst va vi som pang på rödbetan när det gällde mitt Ps3, sen lyckades Jane hitta en plattång för 49 kr (den e säkert jätte bra, NOT haha.).
Eftersom vi kände det som alla normala människor känner efter en lång arbetsdag, (äcklig)soppa till lunch och me personal möte som avslut... vi va alltså SJUKT HUNGRIGA! så vi sprang o spana in food courten de sista 10 minuterna (vi hade mer tid på oss när vi börja leta, men det va f-n omöjligt att hitta o massa våningar på det där stället!). Michaela har ju samma smak som emelie...as trist...äter tacobar 24-7...o bara deluxe såklart! Emelie har helt klart fått mig att föräta mig på det! Men jag i Jane hitta ett ställe där dom skulle ha thaimat..mmm tänkte vi och börja dregla i menyn! Jane skulle beställa först...det hon ville ha fanns inte...såklart..det visa sig faktiskt att dom hade bara en maträtt kvar, och EN potion av det! "Har ni inte två maträtter?" frågar jag irriterat...då kommer servitrisens fruktansvärt dåliga svenska fram "ah toaletteLna e dä!"!!!! Åh...precis va man behöver när man håller på o svälta värre än tandpetarna i Robinson!
Michaela ser paniken i mina ögon växa o förklarar för mig att hon redan beställt sin förtjusande nachos deluxe så jag får minsann lösa min hungerpanik på ett lugnt o sansat vis...det vill säga att jag blir tvungen att ta en j-vla deluxe ja me!
Speciellt gott va det verkligen inte...men det va mättandet!

Affärerna i nacka forum verkar jätte bra, dom har till o me new yorker (vilken gjorde mig jätte glad!). Men food courten va sjukt dålig..tar vi oss dit en annan gång så blir det kolgrillen som låg utanför!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejsan! Tack för kommentaren på min blogg :D. Joo det är bara bra med mig, lite förkyld men annars så..hur är det med dig då? :D

2009-04-10 @ 04:20:31
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0