Idag är det fredag

Va veckan har gått fort trots att jag hunnit med massor på jobbet! Kanske just därför det gått så fort?
Vår jackan har kommit fram och dagarna har varit sköna som bara den...

Idag är det fredag, o jag slutade halv fyra. Då drog jag ner på stan o träffa mamma. Vi förberedde en överraskning, och jag köpte födelsedags presenter till min lilla syster Frida som fyller 14 idag. Sen gick jag o mamma o åt thai mat! Mamma hade ju precis som jag skrev tidigare i veckan, beställt mer musli av mig. Så hon fick det. Men min snälla store bror thomas hade såklart läst det, och passade därför på att också önska det han me. Ska träffa honom imorgon när vi ska ut o äta för att fira Frida. Men insåg imorse att jag måste göra mer... Hoppas jag hinner fixa det!
Imorgon ska jag fixa naglarna halv ett o va på den libanesiska restaurangen kl sex. så det bästa är nog att göra den där muslin direkt när jag vaknar. Finns ju faktiskt ingen poäng med att sova bort hela dagen!

Somna känns det som jag gör ovaggad ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0