En dag som va så skön i somras.

En dag i somras vakna jag och det va toppen väder. Jag o Christian visste inte va vi skulle hitta på, men vi började knalla...tänkte att vi ringer Rasmus o kollar va han har för sig, tänkte kanske knalla förbi hans hamn på djurgården och kolla va han hade för sig. Isället ställer han frågan Var är ni? Öhhh, götgatan Gå till slottet så hämtar jag er där om 15 min! O det gjorde han, med nya ribb-båten. Och så åkte vi till fjäderholmarna och åt glass i solen!

Den där båten kunde gå i över 50 knop, men det va sjukt höga vågor så jag dog typ vid 30! Skrek som en stucken gris och trodde jag skulle flyga i vattnet!

Det va kul!

Kommentarer
Postat av: Emelie

jasså han har gått och skaffat sig en ny båt nu.. såg mysigt ut :)

2009-08-29 @ 16:13:30
URL: http://baraemlans.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Så klart jag har, emelie af djurgården 3:)



2009-09-01 @ 10:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0