överskotts kilon efter sommaren...

Tror de flesta känner som jag...att man har gått upp en del över sommaren! Jeansen går nätt o jämt igen, men dom e allt annat än bekväma! Förra veckan började jag dessutom misstänka att folk går och tror att jag är smyg-gravid bara för att jag e så småfet o försöker göra mitt yttersta för att dölja det med kläder som absolut inte stramar åt runt alla bilringar...

I söndags va jag o bada me Jane och Michaela på eriksdalsbadet, vi lekte runt i rutschkanorna i några timmar o brände säkert en hel del ett på det. I tisdags va det raka vägen till mitt kära "friskis o tjockis" för att förlänga kortet...gympa-pass direkt efter jobbet... Efter fem min kom jag verkligen in i det, tyckte det va as kul, hoppa o studsa o tyckte det va skit kul! Tie minuter senare låg som som en överkörd padda på golvet och pusta efter andan när vi skulle göra situps, armhävningar o andra dumheter! Det va ren tortyr...
På onsdagen vart powerwalk med michaela runt årstaviken... Gick till o från jobbet igår, gick hem idag...

Jag har ont i rumpan!!! träningsvärk tror jag det kallas! Och det är inte min grej!!!

Men magen ska väck!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Bli gravid istället, mammabyxor är supersköna:)

2009-08-28 @ 21:57:21
URL: http://larubsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0