flytten till stureby

Igår hjälpte jag michaela och anders med deras flytt till stureby. Michaela flyttade över sina saker tillsammans med sin familj tidigt på morgonen, sedan mötte jag upp henne för att handla på systemet....det är ju livsnödvändigt när man flyttar! haha Lägenheten va jätte fin. Jag hjälpte till att packa upp en hel del i köket, fifasen va mycke glas dom hade! Borde vara olagligt att äga mer en tre olika ikea glas!

Vi lyckades trolla fram bord, matta och kuddar i vardagsrummet så man kunde sitta någonstans efter de andra hade lämnat tillbaka flyttbilen och köpt pizza. Blev ju lite "kina-stuk" utan soffa eftersom dom inte köpt någon ny en så länge. Men julbocken rolf kom på plats på en gång, och självklart va dom tvungna att kolla att fifa spelet fungerade som det skulle...ZzZzZzZzZzzzzz...boring! Men inte så länge, sedan kolla vi på playa del sol, det va jätte kul. Jag har aldrig sett det förut, vilken miss!
Tog taxi he och somande så sött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0