Julklappar 09


Jag måste varit riktigt snäll i år för jag har fått massa julklappar! Allt är inte med på bilden...
Men det är alltså: ny rosa digitalkamera, peak tröja, 2 bondelid tröjor, pengar, muffinsformar, bodylotion, värmeskydd för håret, 2 skålar med tillhörande lock och visp fr hackman, Hello Kitty tofflor, gråa stickande knäsockar, necessär, glöggmuggar, nageldekoration, sjal, stora badlakan, presentkort på bio, överkast, pälspläd, tights, bras-tändare, choklad, rubiks kub och till sist va min bror jätte rolig och köpte en rosa toa-borste till mig...han e ju jätte skojig...eller?
Är säkert ännu mer sakert , men man glömmer ju tyvärr ibland saker

Idag hade jag tänkt att bara ligga på soffan o titta på mina julklappar och njuuuuuta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0