möte, starka dofter och ett fult troll dessutom!

Började morgonen med genus-möte på en en annan förskola inom enheten. Kände inte en kotte så det kändes lagom peppande...men jag fick en bulle och kaffe, då blev jag glad och kunde babbla lite och leka otroligt kunnig och bra hehe...begåvade gissningar kan man komma långt me...haha nä, ja skoja! Eller lite iaf...

På bussen hem så fick jag för mig att han som satt brevid mig lukta insekts-spray och satt och försökte komma på bra sätt att andas på utan att han skulle märka...är inte det konstigt? Att man inte bara kan ställa sig upp eller byta plats för man inte vill att någon ska märka och kanske ta illa vid sig?
Jag är en sån som kan dränka mig själv i parfym och tycka jag själv doftar hur smaskigt som hellst. Men så fort någon runt omkring mig har på sig en parfym jag inte gillar eller bara luktar allmänt illa, typ tåbira, curry(jag verkligen hatar både doften och smaken av curry!), vitlök eller bakfylla, då är jag nära att kvävas för jag sitter och håller andan och är helt blå i fejjan!

Luktar någon däremot spya, piss eller svett på bussen har man inget val...det är bara att byta buss, spelar ingen roll att någon blir sårad -JAG DÖR FÖR FASEN!

Men om någon skulle störa sig på min parfym rinner det av mig likt vattnet på en svan :) Jag doftar alltid gott, punkt slut! haha

För övrigt har jag julpyntat hemma idag (jul doftar gott, eller hur)! Christian envisades med att ställa fram ett skit fult troll vid sin säng (VAD HAR DET MED JULEN ATT GÖRA???)...det är fult och skrämmande...verkar tyvärr inte som att jag kan övertala honom att ta bort det. Dessutom tycker han det är jätte kul att det stör mig(vilken typ va?)! Antar att jag helt enkelt får övertala Doris att käka upp det där fula trollet för jag står inte ut med att se det!
Moahahha jag är sååå lömsk


Kommentarer
Postat av: Veronica

Du får sätta in en bild på det fula trollet! Sen får du väl dammsuga ofta nära det och ops....

2009-12-02 @ 20:46:42
URL: http://larubsson.se
Postat av: Bettan

HAHAHA!! vad roligt =) jag har två grisar i mina fönster..hehe

2009-12-02 @ 21:01:53
URL: http://elliofsweden.devote.se
Postat av: Bettan

haha, det är adventsljus stakar som ser ut som pepparkaksgrisar. tror det finns en bld på bloggen =)

2009-12-03 @ 07:13:24
URL: http://elliofsweden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0