ojojoj bloggaren erika på besök i paradise hotel

Nu rör det om i grytan! Paradise hotel får en ny deltagare i kväll. Den nya tjejen är bloggaren Erika Johnson som har varit förlovad med musikproducenten och "Idol"-jurymedlemmen Andreas Carlsson. Paretplanerade ett storslaget sommarbröllop och Erikas bröllopsklänning ska ha kostat 65 000 kronor. Menförlovningen bröts, paret gick skilda vägar och Andreas Carlsson sålde senare klänningen på auktion.
Erika är emun mot utslagning i sin första parcermoni och det betyder att alla de andra " gamla tjejerna" som är insyltade i pakter sitter löst moahahhah Va jag göttar mig åt denna sliskiga dokusåpa!

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHAHA!!! aa jag ska försöka tänka så jag också ;D



yepp, hon är lysande. Hittar alltid alla kap och snygga kläder jag bara skulle ha gått förbi. Perfekt!

2009-12-07 @ 18:54:31
URL: http://baraemlan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0