Personalmöte med julmys

Idag hade vi personalmöte tillsammans med en annan förskola.. Under det mötet skulle jag o en fr andra stället prata om genus och få igång en diskussion om det...hmm...nja, kändes väl lagom kul (inte alls med andra ord, eftersom jag träffat henne jag skulle ha det med en gång!). Diskussion vart det iaf och många verkade uppskatta det så det gick relativt bra.
Personalmötet avslutades med lite god mat och vin :) Nice!
Imorgon ska vi ha terminsavslutning och jag hoppas att Michaela får till slut finishing på filmen som kommer att visas... Det är en film på barnen i deras dagliga lek hos oss, och jag vet att den kommer bli otroligt uppskattad. Jag höll nästan på att börja böla när jag såg delar av den idag! Men jag är ju ganska blödig, men det är föräldrar också så någon tår blir det e all sannolikhet :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

aa okej!

då ska jag springa dit och härma dig! ;D

2009-12-16 @ 22:16:26
URL: http://baraemlan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0