Riktigt juliga naglar? Vart går gränsen?

Idag är det andra advent och jag funderar på om jag ska fixa mina naglar riktigt juliga till den stora dagen! Men jag vet inte, kan ju ganska lätt bli överdrivet...iaf i alla andras ögon!

Så som de här naglarna...ni tycker säkert jag är jätte knäpp nu, men jag skulle lätt vilja ha det ett par dagar, sedan skulle jag tröttna! Den skruvade julgrans-nageln är ju bara sååå häftig, men jag vet ingenstans i Sverige man kan göra sånna...i usa finns det väl både här o där, men Sverige är ju torftigare!
Men, jag vill absolut inte ha jul-naglar på nyårsafton, det är jätte viktigt! Då ska det inte va några gulliga snögubbar utan massa glitter o lite mer stilrent! Och nu undrar väl ni vad som är stilrent i mina ögon om jag tycker det ovan är fint, och det kan ni undra...huvudsaken är att jag vet va jag menar och tänker :)
Jag älskar långa naglar och nagellack i roliga färger som får mig att le, och glitter det är jag verkligen såld på haha
Nu ska jag göra mig i ordning för sängen. Imorgon blir en jobbig dag...inte nog med att det är måndag och jag börjar sju, så är det så att michaela ska ha samtal och jag ska ha en ny inskolning! Wohooo Har varken träffat barnet eller föräldrarna än, så det blir spännande, och jobbigt kan jag lova!


Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: Okej, fan också.. men vi trängs på 37 kvm! inte ens ett sovrum..



sv om julen: Nä, det är helt sant.. julen var helt underbar när man var liten. Nu är den bara stressig ^^ men aa, baka kanske vore något..

2009-12-06 @ 22:25:53
URL: http://baraemlan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0