Snabb summering av dagen

Full fart hela dagen.
¤ Började dagen med att slå in lite julklappar.
¤ For jag iväg till Kungsholmen för att hjälpa mamma med in-handlingen av all julmat, oh va gott det ska bli! Vi hann även med att knalla i västermalmsgallerian och fika.
¤ Sedan mötte jag upp emelie som råkade va hemskt förtjust i ett par solbrillor jag köpte i somras som jag inte tycker om. Dom är korall färgade och ganska coola, men de är för mycke på mig! Emelie åker till Sharm el Sheik på tisdags så hon fick mina solglasögon, roligare att hon andvänder dom att att dom ligger o dammar hos mig.
¤ Tog en kort promenad me Emelie till centralen.
¤ Åkte till ringen.
¤ Köpte mer julklappar.
¤ Gjorde iordning julskinkan ;)
¤ Åt julskinka-mackor o julmust till middag mumsfillebabba ;)
¤ Slog in alla paket
¤ Ont i ryggen och kollar på tvåan av änglagård....

Ja, så såg min dag ut...kommer nog somna ovaggad!


Kommentarer
Postat av: Frida J

SV: Ojj, jag menade strumpbyxor fast jag skrev leggings. :P

2009-12-20 @ 22:09:09
URL: http://fridajs.blogg.se/
Postat av: Bettan

Oj vad du hann med saker!! Idag kommer jag nog ha en sån dag! puh!!



Kramis

2009-12-23 @ 06:42:55
URL: http://elliofsweden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0