tråååkigt, vad ska jag göra?

Det är så tråkigt att bara ligga hemma och vara sjuk...så fort man försöker göra lite nytta och städa eller något annat tidsfördrivande så mår ja ju bara ännu sämre! Lika bra att ligga som en grönsak här på soffan, tycka synd om mig själv och vänta på att christan ska komma hem med glass till mig.

Kollade på gårdagens avsnitt av Paradise på datorn, men va ska jag göra nu? Inte ens Våra bästa år på tv...det brukade vara min Sjuk-Serie. Man kunde liksom missat ett års program men ändå komma in i det på 5 min! Har det slutat gå? Sova kan jag inte heller...

Under tiden jag funderar ut något bättre så lyssnar jag på min nya favorit låt
Keisha - Tik Tok


VAD BRUKAR NI GÖRA NÄR NI ÄR SJUKA OCH HAR TRÅKIGT?


Kommentarer
Postat av: Anonym

den är bra

2009-12-13 @ 15:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0