Vad gör du om en månad?

Ja, va gör du om en månad egentligen? Förmodligen jobbar...det iskalla vädret har antingen fortsatt eller så har det istället förvandlats till enbart slask...pest eller kolera...
Vad gör jag då? Det kanske är det jag vill komma till och försöka mig på att göra er en smula avundsjuka?
Hmm...ja så är det nog :) 
Jag ligger nämligen på en strand om en månad. Var då? Jo i det enda landet som börjar på bokstaven O, nämligen Oman ;)

Om ni inte känner er speciellt avundsjuka än så kan ni få se lite bilder också så kanske avundsjukan vaknar till ordentligt moahahaha




Va jag elak nu?


Kommentarer
Postat av: Emelie

FYTUSAN!!!

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, JAG VILL OCKSÅ! :'(

2009-12-30 @ 20:49:45
URL: http://baraemlan.myshowroom.se
Postat av: Veronica

Ja, vad gör man om en månad??? Ligger inte på en strand. Sitter förmodlingen med en liten nyfödd och snuffsar på den.... Inte så illa det heller :)



Gott Nytt År på dig! Kram

2009-12-30 @ 20:58:24
URL: http://larubsson.se
Postat av: Sandra

Lite avis blir man allt fast kan trösta mig lite med att den 3 jan åker vi till teneriffa en vecka, alltid något ;-)

2009-12-31 @ 08:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0