bränn fläsket i träsket!

Allt har bara varit bra idag me börjar bli riktigt förkyld. Vilket har medfört en sexig whiskyröst , vilket passar otroligt bra på mitt jobb NOT! haha Får hoppas på att den ger sig lika snabbt som den kom, Ingela ska ta med sig ett te imorgon som tydligen ska göra underverk, kan behövas innan jag säckar ihop...


Igår när jag va ute på min powerwalk runda me Michaela, så berätta hon att hon blev skallad på näsan när hon lekte buss med ett barn. Jag kände direkt igen smärtan, är ganska lätt hänt om man jobbar me barn att detta händer någon gång...o det får hela ögonen att tårfyllas! När vi är ute o går som bäst går vi förbi en tobaksaffär, på löpsedlarna står det

"9-ÅRING KNÄCKTE FRÖKENS NÄSA. HAN VILLE INTE TA AV SIG MÖSSAN"
Gissa om jag vred mig av garv...

Imorgon ska Michaela o jag bränna fläsket i träsket...friskis o tjockis saknar oss ständigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0