En konversation mellan mig o emelie idag...

emelie: "Men ska inte chrille spela badminton me rasmus idag?"
jag:
"Nä, rasmus kunde inte. Han skulle gå o kolla på Petter me sin syrra"
emelie
"aha, kul för rasmus, men trist för chrille..."
jag: "ja"
emeie:
"Ska han spela själv då eller?"
Jag:
"VA? öhhh, ja emelie. Han ska springa fram o tillbaka över nätet för att ta bollen!"
emelie:
"haha! Oj, fan va blåst det där lät! haha"
jag:
"haha, ja men det va kul, får jag blogga om det?"
emelie: "självklart!"

Kommentarer
Postat av: Emelie

har jag sagt det där? iså fall. inga kommentarer

2009-02-20 @ 18:28:59
Postat av: Anonym

haha inga bortförklaringar nu!

2009-02-20 @ 18:52:24
Postat av: Malin Sofia

Tack för visat intresse, du är med när jag väljer. :)



Om du känner för att följa varandra via Blogglovin så är det bara att säga till, så addar jag dig också. :)

2009-02-20 @ 19:06:21
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0