en lång dag...

Det här har varit en lång dag idag...

På jobbet va de bara jag som va ordenarie på min avdelning idag, o så ser det ut imorgon också....pust... Som tur va så kom Helena till undsättning o räddade mig! Tror inte hon förstod hur glad jag blev för det egentligen, så jag har en överraskning som väntar i köket till henne när hon kommer imorgon! hihi

Efter jobbet åkte jag in till stan o träffa Emelie, jag skulle inte shoppa...åhhh...jag är så bra på att shoppa!! haha o shopping vart det. Dessutom mötte vi upp Michaela på götgatan, o så vart det gina där...ojojoj, det är verkligen den bästa gina! haha



Jag tyckte inte jag handla något speciellt, men tungt va det...o när jag hällde ut grejerna så va det ju en del...

¤ En fot mask o scrub fr lush som tydligen ska göra underverk! Jag lovar att betygsätta den här i bloggen! ;)
¤ En kjol, ett skärp o ett par svarta jeans tight fr gina
¤ Ett lack fr Face, riktigt fin rosa färg...haha...jag har NÅGRA rosa!
¤ En ansiktskräm mot rynkor "tri-aktiline"(hallå, ja fyller 25 om två veckor?) haha Har hört riktigt bra grejer om den. Nu är det upp till bevis!
¤vEn "body spritzer" vid namn PINK SUGAR(oväntat haha)...köpte nästan hela serien till min lilla syster Frida i julklapp, nu va det min tur att få den tycker jag! haha


Sen drog jag o Michaela på hemligt kvinno-uppdrag. Kan du gissa vad? haha

När jag kom hem hade mitt paket fr ellos kommit...två klänningar! haha Jag behöver verkligen en (minst) till garderob...

Imorgon blir det nog "fot spa alá hemma", o let´s dance och Christian ska laga middag, det blir spännande! :)
åhhh...fredag...mmm...

Kommentarer
Postat av: Frida J

Sv: Både du och jag verkar vara i "korallåldern", hihi. :) <3

Ja, det är en nackdel..

2009-02-27 @ 06:41:22
URL: http://fridajs.blogg.se/
Postat av: SOMMAR (SKIT) UNGARNA!

Hejsan sötis!

Du får gärna svara på Dagens fråga i våran blogg.

Idag lyder den:

Om du fick önska dig 3 saker, vad skulle du önska dig?

Det skulle vara kul om du ville svara, men gör det bara om du har tid och lust såklart! Kram på dig!

2009-02-28 @ 13:23:44
URL: http://sommarungarna.blogg.se/
Postat av: Sabina Delanie

NICE BLOG :)



Many hugs Delanie!

2009-03-03 @ 13:53:17
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0