Gårdagen (fredag)

Igår var jag so sagt och fixade naglarna, o dom vart ju bara för fina och perfekta! Är verkligen genom nöjd!

Sedan åkte jag Christian o Michaela till Rasmus. Rasmus brukar mobba mig för att jag verkligen ÄLSKAR ostbollar, så för att skoja lite så köpte jag me mig en påse ostbollar... När jag kommer innanför hans dörr ser jag att han har haft samma tanke...fast överdrivit en aning! Han har nämligen köpt 4 PÅSAR OSTBOLLAR! haha

 
Emelie fick en försenad födelsedags present...i smal...jag o michaela har samma! haha Fast alla har olika storlekar
 



Efter en kort stund kom emelie också, o då vart ju antalet perfekt, alla fick ju varsin påse ostbollar! Vi drack, dansa, snacka, dansa ännu mer -fast på rasmus stolar...don´t ask me why men kul va det! Vi spela buzz, jag vann överlägset o kasta paj i killarnas face, då lackade rasmus o stängde av spelet o påstod att skivan hoppade... hahhah

 
 



Rasmus granne Gustav kom också förbi det va trevligt! Hem kom jag vid fem imorse... så att studsa upp vid tie imorse för att åka till ikea kändes sådär...men det gick bättre än väntat. Vi hittade riktigt praktiska lösningar o billiga också får jag säga... Nu ska man bara fundera lite, åker dit om två veckor o kollar om man fortfarande tycker det e bra grejer!

______________

ALLA OSTBOLLAR SOM MEDVERKADE PÅ FESTEN TOG SLUT
______________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0