GRATTIS!

Idag har jag sjungit för två personer
som fyller år



Min pappa & min alldra bästa vän Emelie!

Du behöver inte vara ledsen emelie, hur gammal du än blir som kommer jag alltid vara två år äldre...
Så det e mig det e synd om!!!

Emelie firade vi i lördags, o pappa ska jag åka till nu i helgen!
___________________________________________________________
Är det inte lite konstigt, att både min bästa kompis, och min brorsas bästa kompis, fyller år på samma dag som vår pappa O bästisen jag hade under typ hela skoltiden, har samma födelsedag som min brorsa...

Jag menar, av 365 dagar. Va fan e oddsen att man ska fylla på samma?


Kommentarer
Postat av: Emelie

TACK GUMMAN

vilken fin sång du sjöng för mig : )

2009-02-04 @ 20:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0