Promenaden med Michaela igår (måndag)

Igår tog jag och Michaela vår vanliga runda på 2 timmar. Den är alldeles lagom lång när man inte orkar träna men ändå måste röra på fläsket!





Jag kunde inte låta bli att leka mindre knäpp än va jag e o kasta snö utan vantar, o lägga mig i snön o försöka njuta av vinter! Men jag är fortfarande ingen vinter-människa kan jag säga efter det...snö är kallt o blött!



Nera vid Reimers hade någon galning hängt upp mat till fåglarna i buskarna, vilket medförde att hela busken va full me möss! (Efter stor överläggning kom vi fram till att det inte va råttor som JAG först trodde...)



KLART SLUT


Kommentarer
Postat av: c

så söööt! :)

2009-02-25 @ 00:18:45
URL: http://sexylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0