...

Idag har jag träffat Jane och Michaela, va och hälsa på dom på min gamla arbetsplats. Efter det gick vi och åt thai mat...
Efter 30min va jag tvungen att hojta till o fråga va fan våran dricka va? Tie minuter efter börja jag självklart hacka på var vår mat va??? Massa människor som kommit efter oss hade redan fått både dricka och mat, OCH näst intill ätit upp!

Kan glädja mig åt att min mat var super god när den väl kom iaf, provsmaka jane´s men den smaka banne mig som gummi! Både i smaken och konsistensen...men hon va nöjd konstigt nog? Inte en krona dricks fick dom av oss, snål som man är! Nä, men e det inte bra service så blir det inget klirr i kassan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0