Mina nyårs löften!

I ÅR SKALL JAG

¤ Börja träna
På riktigt! Finns inge genvägar... Börjar med en powerwalk imorgon med Rasmus o Anders. Sedan vankas det träning på friskis & svettis, dessutom ska michaela lura in mig på magdans, det här kan inte bli annat än spännande!!!

¤ Bli rikare
Jag ska börja spara ännu mera pengar o sluta köpa så mycke "bra o ha" o "jätte fin, jag har ingen sånn" saker...fan...det löftet blir tufft...vi får se....

¤ Jag kommer bli framgångsrik och mera mål inriktad
Fråga inte riktigt hur jag menar, tycker bara det lät bra ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Visst är det så? Även ifall ingen kanske kommer se eller känna på t.ex. mina ben så känner jag mig sååå mycket fräschare om jag har smörjt in dem! Haha! :) God fortsättningen föresten!

2009-01-02 @ 15:44:31
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0