Mitt liv utan dator har rullat vidare...

Så ja, datorn är tillbaka! Efter 2,5 vecka utan dator! Livet utan den va märkligt, och verkligen inget jag skulle önska min värsta fiende., Men tydligen har jag gjort någon fluga funär, för jag blir av med den igen på måndag, eftersom det fortfarande återstår fel på den...orka... Hoppas verkligen jag får den där rosa fina datorn när jag fyller år, trött på den här bråkigt trötta adhd datorn!

______________________________________

Ni har missat en del...jag har börjat träna på friskis o tjockis o gått ner nästan 10 kg!!!

Eller inte...men jag har varit där drygt 10 gånger redan! Fast jag har solat där hälften av gångerna, inte tränat, men det hör banne mig inte till saken. Jag har faktiskt redan överraskat mig själv! Dessutom satsat hårt på powerwalks med michaela (våran special runda på söder= två timmar!!!)!  Att promenaderna några gånger för oss lett till lilla essingen hem till rasmus (med fikabröd), hör inte heller till saken! Vi vill ja bara träna våra hjärnknölar på hans nya buzz spel!

Så, datorn förvinner snart igen, så det e lika bra att inte uppdatera något speciellt här, o hoppas på att allt snart e som det ska!

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: bettan

Bytt namn på bloggen.. välkommen in=)

2009-01-31 @ 01:37:08
URL: http://moreofelli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0