ALANYA 14 dagar

Hejsan. Veckan har gått och jag har haft fullt upp me förberedelser innan semestern. Imorgon är det jag som tar mitt pick och pack och åker till Alanya i två veckor med emelie! Det är femte gången jag åker det me emelie, och säg för guds skull inte nu att vi är tråkiga, varför ändra ett vinnande koncept? Dessutom så är jag berest i övrigt, så någon nöd går det verkligen inte på mig ;) Jag har fått se både det ena och det andra må du tro.  So don´t worry! haha



Väskan är så gott som färdig packad...väger säkert uppåt 30 kg, vi får se hur det går. Är det bara jag som oroar mig som bara den åt att ha glömt massa saker jämt, och att flyga är inget jag ser fram emot heller. Absolut inte att jag är flygrädd, jag tycker bara att det är så fruktansvärt trist och långdraget...
Först ska man släpa på den super tunga väskan, köa för att bli av me den, pipa när man går igenom kontroller, vänta, ev förseningar, fika snor dyrt på arlanda, äntligen komma på planet, sätta sig i en obekväm stol vars rygg typ lutar framåt, någon hostar på dig hela vägen, du fryser/svettas på planet, trä smak i röven, Stinkande flygplansmat så gör dig illamående, av planet, passkontroll (fy va det är trist!), sen ska man vänta på väskan o oroa sig för att den ska va borta, hitta transfer bussen, vänta på alla seg skallar, och självklart är DITT HOTELL SISTA STOPPET!

Lite butter...jajajaja...jag vill bara att det ska va söndag, då ligger jag på stranden, då är allt det tråkiga över och allt det roliga börjar! Bilder kommer så snart jag kommit hem. Men på två veckor hör ni inte ett ljud fr mig, men släng gärna iväg ett sms!

Tyvärr hoppas jag inte allt för mycke att ni får fint väder när jag e väck, för jag vill vara brunast! Men hoppas solen skiner på er då o då mellan regn skurarna... hehe
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0