Förra helgen i skärgården!

Det har varit otroligt fint väder och jag har absolut inte haft lust att blogga, just därför har det varit stiltje här! haha Men men, jag ska ta upp där jag senast avsluta...

I lördags va vi på dalarö, badade, åt jätte gott och gosa me lilla isabell som dregglade värre än va jag gör! Och då är det rejält kan jag erkänna :) haha. Jag och Christian sov kvar på Dalarö och på söndagen åkte vi till Utö. Det va strålande väder och vi åt en jätte god lunch på seglarbaren. När vi kom hem som vi som två grisar...

BILDER

Det ny renoverade vardagsrummet va super fräscht! Mia och Christian.

Jag njuter i solen!

Alla vill gosa med Isabelle
Thomas och Isabell. Jag och Isabelle.

Glassigt!

Pappa och Isabelle. Jag på väg till Utö.

Jag på altanen i favvo kjolen!

Pappas hus

Jag på seglarbaren. Björn Borg satt på värdshuset.

Båten!

Jag det va det! En toppen helg!

Kommentarer
Postat av: ISABELLE

JAG STAVAR ISABELLE och hör sen...

2009-07-05 @ 18:30:51
Postat av: amsibamsi

va bra, då vet jag! hehe stavfelet är åtgärdat :)

2009-07-05 @ 19:54:59
URL: http://amsibamsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0