Dagens outfit!


Tunika fr vila

Idag har jag gjort något jag inte gör i onödan, och absolut inte ofta. Jag har klippt håret! På arbetstid dessutom..haha...smet in på för middagen me Jane, så fick hon gå lös me saxen... Jag fick övertala henne att göra det. Jane menar att hon inte har problem att klippa någon annans hår, men att klippa mitt hår är det samma som att klippa av typ mina fingrar...och det är sant! Fånigt va? Men jag tycker det verkligen suger att klippa håret, då har man ju sparat helt i onödan! Så blir det kort och fult! Nu är det friskt, och inte några slitna hårtoppar, hon tog nästan 2 dm... Om ni har tur får ni se en bild på min snaggad skalle snart...

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tjusigt!

2009-06-26 @ 13:04:07
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0