Det vidrigaste jag vart med om på väldigt länge...

Jag har i flera år haft folk runt omkring mig som råkat ut för en sak jag alltid varit rädd för...något som enligt (michaelas-)forskning händer varje människa minst var 30 år... En f-cking j-vla fågel la en bauta skit hög på mitt lår!

Så ÄCKLIGT!!!

Jag va på jobbet, låg på en filt i gräset och gosa som bäst me en liten gosi-gosi unge. Ska sätta mig upp, lägger handen mot benet, då känner jag det! O det va ju ingen liten plutt heller, måste ha kommit fr en albatross! typ...haha...när jag står och försöker tvätta av det kommer en liten tre årig tjej in... hon ler och säger att det inte gör något o skrattar! Jag frågar henne om det lucktar, hon svarar "nej, men det är äckligt!" haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0