En god duschkräm förlänger livet!

Idag har det varit en helt vanlig måndag...jobbat...måndagar är ju extra sega, men det gick bra. Jag skulle ju träffa emelie efter jobbet, så jag hade nått kul att se fram emot! Emelie tog me sig alina också, det va kul. Emelie köpte ett likadant barbie-rosa läppstift som jag :) Skit fint ju! Sen gick vi til Max (emelie´s näst bästa restaurang, hennes stora favvo är taco bar..haha..), tjejerna åt hamburgare, men eftersom jag hade kvar pastasallad fr igår så tog jag bara en milkshake. Köpte en bh på lindex, men någe mer shopping vart det inte, däremot köpte jag en super smarrig duschkräm igår jag bara måste tipsa om



Den doftar persika, vem gillar inte det? När vi skulle gå ifrån max så vrål stirra dom som satt brevid oss, och jag är nästan säker på att det va mina knallrosa läppar dom spana på. Inte för att va sån, men dom lös ganska rejält....haha... 

Idag fyller Annika år, jag har precis ringt o grattat! Ikväll är det mitt favorit tv program, CSI...jag och Cristian kommer sitta som klistrade framför tv´n!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0